-
جشنواره دانشجویی کتاب سه دقیقه ای "ستاک" تیرماه آغاز به کار می کند
دوشنبه 12 خرداد 1399
جشنواره دانشجویی کتاب سه دقیقه ای "ستاک" تیرماه آغاز به کار می کند
نخستین جشنواره دانشجویی کتاب سه دقیقه ای "ستاک" تیرماه امسال به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی آغاز به کار کرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی و انس بیشتر دانشجویان با کتاب در دو بخش اصلی و ویژه و با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، در بخش اصلی این رویداد کتابخوانی با عنوان سه دقیقه با کتاب دانشجویان علاقمند می توانند بهترین کتابی را که خوانده اند در قالب یک ویدیوی سه دقیقه ای در فضای مجازی معرفی کنند.

برگزیدگان این بخش بر اساس چهار معیار خلاقیت در نحوه ارائه، محتوا، بازخوردهای مخاطبان و نظرات هیات داوران انتخاب شده و جوایز هفتگی و فصلی ارزشمندی به آنها اعطا خواهد شد.

 بخش ویژه این جشنواره نیز که با حمایت بنیاد سعدی، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در تیرماه ۹۹ برگزار می‌شود، به گلستان سعدی اختصاص یافته است. در این بخش دانشجویان می توانند با مطالعه حکایت های گلستان سعدی به طور روزانه در مسابقه "سه دقیقه با گلستان " شرکت کرده و به صورت روزانه  ماهانه جوایز خود را دریافت کنند.

حامد علی اکبرزاده سرپرست سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در تبیین تبدیل اهداف این جشنواره اظهار کرد: هدف از این جشنواره ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین قشر دانشجو است و امیدواریم با بهره گیری از فضای مجازی و ظرفیت‌های دانشجویان این جشنواره به یک جریان فرهنگی ملی در حوزه کتاب و کتابخوانی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه جزئیات هر دو بخش اصلی و ویژه این جشنواره هفته آینده اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برنامه های متنوعی را در حوزه رویدادهای فرهنگی مربوط به کتاب و کتابخوانی و نشر آثار فاخر تدارک دیده است و در همین راستا به زودی دبیرخانه دانشجویی کتاب و کتابخوانی دانشجویان ایران را تاسیس خواهد کرد.

وی در خاتمه از علاقه مندان دعوت کرد تا اخبار و اطلاعات رویدادهای فرهنگی این مجموعه به ویژه جشنواره ستاک را از طریق پایگاه اطلاع رسانی http://www.isba.ir ، صفحه اینستاگرامی http://instagram.com/isba.ir  و کانال پیام رسانی   http://t.me/isbair   دنبال کنند.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved